ICELAND EXPRESS - najtańsze połączenia lotnicze z Islandią!

Serwis sprzedaży i rezerwacji biletów.

Bilety lotnicze sprzedawane są na podstawie regulaminu linii lotnicznych Iceland Express.
Wszystkie transakcje odbywają się według prawa islandzkiego.

Iceland Express - Główna Kup bilet on-line! Zakup biletu bez karty kredytowej Iceland Express - kontakt
 


POMOC W JĘZYKU POLSKIM DLA REZERWACJI BILETÓW ON-LINE (PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ)

W gdyby chcieli Państwo zarezerwować bilet bez użycia karty kredytowej prosimy udać się na stronę ICELAND EXPRESS bez karty kredytowej



Aby rozpocząć rezerwację biletu z użyciem karty kredytowej należy udać się na stronę: ICELAND EXPRESS - booking.
Rezerwacja biletów rozpoczyna się od strony, której przykład prezentujemy z objaśnieniami poniżej:

Krok 1




Ponieważ jedna rezerwacja może dotyczyć tylko jednego kompletu lotu (lot w jedną stronę lub lot w dwie strony), więc jeśli chcą Pańctwo zamówić kilka lotów na Islandię, należy po zakupie jednego kompletu wrócić do strony startowej (krok 1) i podać nowe dane.
Po dokonaniu wyboru wszystkich niezbędnych detali w kroku 1, naciskamy przycisk "SZUKAJ" - w nowym oknie przeglądarki pojawi się strona kroku 2, gdzie będzie można wybrać dokładne parametry lotu; w przypadku, gdyby nie było lotu w dniu, który wybraliśmy wcześniej będziemy mogli wybrać inny dzień wylotu.
Oto przykładowe okienko (wraz z tłumaczeniem na język polski) kroku 2:




Po wybraniu pasującej nam daty oraz ceny lotu(ów) naciskamy przycisk "Continue" by przejść do kroku 3, gdzie należy dokładnie umieścić dane wszystkich pasażerów.
Oto przykładowy wygląd okienka kroku 3:




Dane wszystkich pasażerów należy dokładnie wpisać - pomyłka w imieniu i nazwisku może miec fatalne skutki, gdy dojdzie do sprawdzenia paszportu na lotnisku - obsługa może odmówić wydania karty pokładowej!). System zamieni polskie znaki diakrytyczne na litery łacińskie, więc stosowanie polskich liter nie jest niezbędne. Ważne jest by wpisać poprawny adres e-mail. Gdy wszystkie dane będą prawidłowo wpisane należy przejść do kroku 4, którego przykładowe okienko, z tłumaczeniem na polski, prezentujemy poniżej:




Po dokonaniu płatności zostanie wyświetlone potwierdzenie dokonania rezerwacji biletów. Zalecamy wydrukowanie tego potwierdzenia lub zapisanie w komputerze. Podobne potwierdzenie powinno przyjść na e-mail podany w toku rezerwacji.
Gdyby zamiast potwierdzenia pojawił się czerwony napis BOOKING CANCELED lub BOOKING REMOVED, należy przyjąć, że rezerwacja z jakiegoś powodu się nie powiodła (problem z kartą, problem z łączem, problem w centrum Iceland Express). Ponieważ komputery potrafią płatać figle, dobrze jest sprawdzić przed ponowną próbą rezerwacji, czy poprzednia rzeczywiście się nie udała i czy przypadkiem, mimo wszystko, nie została zablokowana kwota do zapłaty, na karcie kredytowej.
Tylko sprawdzenie, czy po dokonaniu nieudanej transakcji, odpowiednia kwota została zablokowana na koncie karty kredytowej, daje podstawę do reklamacji i kontaktu z centralą Iceland Express. Zablokowanie kwoty nie oznacza jeszcze, że zostanie ona pobrana z karty kredytowej, ale w takiej sytuacji należy się skontaktować z centralą Iceland Express (telefon, formularz internetowy). Kontakt z centralą Iceland Express możliwy jest w języku angielskim lub islandzkim.
Prosimy pamiętać, że transakcja kartą kredytową ma dwa etapy:
1) dokonanie transakcji (kwota transakcji jest blokowana według kursu banku rozliczającego)
2) po kilku (kilkunastu) dniach do banku przychodzi rozliczenie transakcji i odpowiednia kwota jest pobierana z konta karty (kwota pobrana nie musi być równa kwocie zablokowanej, gdyż inne mogą być kursy rozliczenia walut; zwykle kwota blokowana jest nieco wyższa od pobranej - szczegółowych informacji udzieli Państwu wasz bank)

Osoby, które dokonują zakupu biletu rozpoczynając rezerwację na stronach ICELAND.PL lub ICELANDEXPRESS.PL mogą liczyć na wsparcie i pomoc ze strony pracowników ICELAND.PL (tel. 071-347-63-38 - redakcja pracuje nieregularnie, więc proszę próbować kontaktu w godz. 11:00 - 24:00).

UWAGA: Ponieważ Iceland Express ehf. może w każdej chwili zmienić wygląd formularzy rezerwacyjnych, więc może się zdarzyć, że podane wyżej przykłady nie będą zgodne z rzeczywistym obrazem rezerwacji. Prosimy w takim przypadku o kontakt telefoniczny lub e-mailowy:

   
 


Copyright © ICELANDEXPRESS.PL 2005-2017